2 Kasım 2010 Salı

Mac Face and Body FONDOTEN

önceleri yüzüne ne bulursa süren ben artık en azından fondoten ve allık konusunda daha seçici oldum.önceden pek fazla marka ayırt etmezdım.ama artık siz blog ve site arkadaslarım sayesınde daha bilinçliyim:)


bu fondoten elime dün geçti.internet aleminin bana kazandırdıgı tatlı arkadasım özgem benim icin alıp gönderdi sagolsun...
bu fondotenı hep merak ederdim.özellikle severek takip ettigim bublegarm blogunun sahibesi Muhsine bu fondoteni cok begenıyordu.
ayrıca nezaman ünlülerin makyaj yapılırken çekilen görüntülerinde makyaj masasında yine bu fondoten gözüme carpıyordu.en sonunda karar verdım ve aldırdım.hemde renk tonumu bilmeden.
studio fixde ben nc20 yim.bunu söyleyerek aldılar cunku fondoten c1,c2....n1,n2 diye numaralandırılmıs.

bana uyan renk c2 oldu.dun denedım.coastal scents fırcayla ve yuzume cuk diye oturdu.taze,canlı bir görüntü elde ettim

sunu söylemelıyımkı bu ürünün pek bir kapatıcı özelligi yok.su bazlı.ama cilde müthiş bir tazelik,canlılık katıyor.

eger kapatıcı bır fondoten ıstıyorsanız.studio fix fluid,prolongwear yada studio tech patakreme bakın derim.

ben gündelık makyajımda kullanmak ıcın bunu tercık ettım.kendısı baya buyuk 120 ml.bozulmadan saklamak ıcın baska bır kutuya bolucem vede gerı kalanını buzdolabında saklıcam.



ben gayet beyaz bir insanım bu renk tamda bana uydu.

bence denemelisiniz...

sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder