2 Kasım 2010 Salı

Coastal scents fırça

Merhabalar

Bence makyajın en onemlı aralarından birisi makyaj fırcası.Kozmetik tutkum basladı baslayalı  bunu  cok daha iyi anladım.önceden fondotenı süngerle sürerdim.ama artık elim cok alıstı fırca kullanmaya.

işte size uygun fiyatlı ama gayet basarılı bir fırça.

oncelıkle su siteye bi göz atmalısınız tık tık.

bu sitede kargo gayet ucuz,güvenli 1 haftada elınıze ulasıyor.ayrıca minik hediyelerde gönderiyorlar.

tabi sadece fırcada yok,mineral ürünler,pigmentler,paletler,ruj ve glosslarda mevcut.

bende 2 adet furcası var.bir tanesi pink kabuki bir tanede pink duo strippler fırca.

resimlerle inceleyelim
gördüğünüz gibi büyüklüğü gayet iyi.pembe rengi cok tatlı:)


kıl yogunluguda gayet iyi.ilk basta birazcı dökülme yaptı ama simdi cok basarılı.lıkıt fondoten,allık,bronzer,pudra sürmekte gayet basarılı.


ben özellikle fondoten ve allık sürmekte kullanıyordum.bu yüzden dün tekrar aynısından siparıs verdım.yanlız bu bendeki fırcadan kalmamıs.
bende bu fırcayıı aldım

fiyatı 7.95$+3.50$ kargo

egerkı mace okadar para veremem diyorsanız bence bu fırcayı denemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder