30 Kasım 2010 Salı

Harry Potter ve ÖLÜM YADİGARLARI PART 1

Merhabalar...

uzun zamandır yazmam gerektıgını bılıyorum aslında.ama canım cıdden hıc bısey yapmak ıstemıyor bu aralar.ama sızlerı yorum bırakmasamda hep takıp edıyorum.guzel haberlerınızı okuyup sevınıyorum,duygusal yazılarınızı okuyup duygulanıyorum...

Ben cok buyuk bır Harry potter fanıyım.orta okuldaydım sanırım ılk kıtabını okudugumda.suan 24 yasındayım bu yasıma kadar okumaktan ve fılmlerı ızlemekten hatta tekrara tekrar okuyu ızlemekten bıkmadım sıkılmadım.hatta bıttıgı ıcınde ıcten ıce cook uzuldum.

Dün en sonunda uzuunn bır zamandır bekledıgımm ölüm yadigarlarını ızledım.ılk basta sunu solemeyımkı fılmlerden cok kıtaplarını okumayı seviyorum.cunku kıtaplar daha ayrıntılı ama fılmlerde bazenı mecburiyetten bazende gereksız yere kesıyorlar yada degısıklık yapıyorlar.Ama tabı kıtabı okurken gozunuzde canlandırdıgınız seylerı film olarak gormekde guzel oluyor...


Gelelim bu fılme tabı bu fılm olum yadıgarlarının ılk bolumuydu.asıl olaylar 2.de.cok fazlada ayıntıya gırmek ıstemıyorum ızlemeyenler vardır dıye.

harry potter fılmlerının en kotusu bıle benım ıcın en guzel fılmdır arkadaslar.o yuzden buda gercekten guzel dıyebılecegım bır fılm.zaten benc e harryi cok sevenler var yada hıc ılgısını cekmeyenler....

fılmdden kısa ayrıntılar:

---fılmın basında 7 tane harry olarak harry privete driveden aldıklarında aslında tonksun aılesının evıne gıtmelerı gerekıyordu ama nedense kovuga gıttıler

---harry ve ginny öpüsürken gınnynın odasında olmaları ve ronun gormesı gerekıyordu ama george gordu.

----bılly ve fleurunun dugununu gozumde cok farklı canlandırmıstım daha gorkemlı bısey olur dıye dusunmustum.ayrıca dugunde harry kuzen weasly olarak degısmelıydı.ama bıldıgımız harry potter olarak katıldı dugune.

daha cok sey var aslında yazmak ıstedıgım ama sımdılık bukadar.

iyi seyirler:)

3 yorum:

  1. bende bu yüzden kitap okumayı daha çok seviyorum ama üzülerek söyleyeyim harry potter serisini hep izledim bu yazın beni serisini de okumaya yöneltti :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. canım nasıl olurda fılmlerını ızleyıp kıtaplarını okumazsın:)hemen baslamalısın bence okadar guzel ayrıntıları goruceksınkı sende sasırıcaksın.

    bıde ben anladımkı ben hogwartsı cok sewıyorum yaa.bu fılmde hıc okul olmadıgıdan bana tuhaf geldı

    YanıtlaSil
  3. :S evet, bilmiyorum nasıl oluyorsa filmleri harika kitapları itici geliyordu :)sanırım baştan başlayacağım.Bu hafta sahaf sahaf arayacağım.

    Hogwarts çok inanılmaz bir okulu benim için.Görünümü ona keza.

    YanıtlaSil