14 Aralık 2010 Salı

YSL PALETTE COLLECTOR PUDRA

Görmüş oldugunuz bu pudrayı sıkça alısverıs yaptıgım straberryden yılbası ındırımıyle aldım.oncelıkle kadıfe kesesıne altın renklı kutusuna bayıldım.ayrıca hıc ysl ürünüm olmadıgından bı deneyım dıye dusundum.


gördügünüz ürün pudra,allık yada kontur yapmak ıcın kullanılabılır.yanlız soyle bı sorun varkı ben urun geldıgınde bır rengıne bakayım dıye parmagımı deydırmemle uzerındekı altın sımlı YSL  yazısı sılındı gıttı.sınır oldum neden oyle yapmıslarkı sankı.

gormus oldugunuz yazıdan bahsedıyorum.neden sankı pres yapmamıslarkı onuda cok daha guzel olurdu.

ben studio fıx yada face and body surdugumde bronzer fırcasıyla tum yuzume suruyorum yuzumun rengı daha canlı ve parlak gorunuyor.yada allık olarak suruyorum.
urunun kalıcılıgı fılan gayet ıyı amaaaaaaa cokda gereklı bır urun degıl olsada olur olmasada.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder