28 Aralık 2010 Salı

40 SORU 40 CEVAP

diğer bloglarda okudugum bu blogdan cok zewk aldım sımdı sıra bendeee:)
                             
                                          CİLT BAKIMI

1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
2 kez yıkarım sabah uyandıgımda birde gece makyajımı cıkarırken.ama egerkı edeysem makyaj yapmadıysam gun ıcınde bırkac kez rahatlamak ıcın yıkarım.


2. Cilt tipin nedir?
karma.bu sıralar kuru.
3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?

PHILOSOPHY MICRO-MASSAGE EXFOLIATING WASH


4. Peeling yapar mısın?
evet her banyoda yaparım.malum fondoten kullanıyoruz.

5. Peeling ürünün ne marka?
garnier 3ü bir arada temızleyıcıyı peelıng olarak kullanıyordum bıttı sımdı kendıme ewde mısır unlu peelıng yapıcam.
6. Nemlendiricin nedir?
garnier

7. Çillerin var mı?
yok ama bolca benim var

8. Göz kremi kullanıyor musun?
evet

9. Cildin akneye meyilli midir?
neyazıkki
10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?

evet

MAKYAJ

11. Fondötenin nedir?

Mac face and body,studio fix,lrcosmetics,
12. Kapatıcı kullanıyor musun?

evet her makyada

13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
nc

14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
nişanımda takmıslardı makyajo cok degıstırıyor
15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?

rımele cok para harcamadıgımdan degıstırıyorum zaten

16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?

cecıle booster kullanıyorum ve ınanılma memnunum

17. Sephora mı MAC mi?

mac


18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?

coastal scents duo fibre fırca ede allık fırcası
19. Far bazı kullanıyor musun?
hayır

20. Ya yüz için?
hayır

21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?

stila gold glow:)

22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?

kalem ve jel eyelıner kullanıyorum.kalemım pastel metalıcs bayılıorummmmmm jel eyelınerda stıl
23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
 hayır
24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun
zahmetlı bence nyx aldım ama kullanamadım

25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
bı ara cok sevıyordum bagımlıydım hatta ama artık tercıh etmıyorum

26. Favori rujun nedir?

favorım yok desemmm.ruja cok duskun degılım.ama bı ara aon glossy berry ruj favorımdı bıttı artık yok
27. Peki gloss?

maybelline strawberry carats ama ne yazıkki artı uretılmıyor:(
28. En sevdiğin allık hangisi peki?

mac springsheen,stıla sun bronzer

29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?

hayır

30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?

ucuz oldugu ıcın sevıyorummm

31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?

hayır


32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?

rımel surerken bulastırıyorum bazen

33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?

abartı surulmus bronzer,goz alltına surulen beyaz far ıyyyhhhhkkk


34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?

dogal tonlar kesınlıklee.


35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
 kim kardashian


36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?

kapatıcı


37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?

hayıır
38. Makyajsız nasıl gözültüğünü düşünüyorsun?

hasta yorgun solgun

39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
MAC
40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?


olmazsa olmazım ıyıkı varsınnn makyaj:)

1 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş.
    Okuması çok zevkliydi.

    Takma kirpik hiç kullanmadım ama makyajı çok değiştirdiği bir gerçek.kimisi çıkarırken kırpıklerim yolunuyor falan dıyor. Henuz cesaret edemedım.

    YanıtlaSil