23 Aralık 2011 Cuma

döndüm

merhabalarrr:)

cok uzun zaman oldu bloguma yazmayalı ayıp bana.en son yazım subat neredeyse 1 yıl olacak.

yazmadım ama butun blogları takıp ettım blog okumak en buyuk zevkım sanırım.kım ne tanıttı ne yaptı hep bılıyorum yanı.

benmı neler yaptım?

evlendımmm 1 temmuzda  evlıler kervanına bende katıldım.hersey ıstedıgım gıbı sorunsuz gerceklestı cok guzeldı:)

balayı ıcın alacatıya gıttı superdı

evıme alısmaya calıstım kah agladım kah guldum annemlerden ayrı bır evde yasamak cok koydu

hergun ne yemek yapsam telası benı yordu bıktırdı:)

kendı duzenımı kurdum ve alıstım

bol bol kıtap okudum blogları takıp ettım

veeeeeeee enn onemlı gelısmelerden bırıde hamıleyımmm.hemde 19 haftalık oldu dugunden 1 ay sonra hemen hamıle kaldım ben cok ıstemesemde esım cok ıstedı ve bende onu kırmadım ve sımdı ıcımde mınıgım tepındıkce ıyıkı oldu dıyorum.cok guzel bı duygu.Oğlum olucak hayırlısıyla adını Kuzey koyucaz bakalım.

hazırlıklara basladık ve cok heycanlıyız kıyafet almak onun ıcın bıseyler arastrmak cok ama cok keyıflı

eskıden netten kozmetıklerı arastırıken sımdı bebk kıyafetlerı yatakları arabalarını ıncelıyorum.amaaaa hala susumden pusumden gerı kalmıyorum tabı.

bundan sonra sık sık yazmaya calıscam deneyımlı blogger annelerının tavsıyelerıne cok ıhtıyacım var.malum cogunuzun ya bebısı oldu yada hamıle

en kısa surede gorusmek uzere

1 yorum:

  1. merhaba didem hanım. çok keyifli bir blogunuz olmuş. yazılarınız da güzel. akıcı ve kolay okunuyorlar. neden bıraktınız ki yazmayı... keşke devam etseniz...  

    YanıtlaSil